فروش انواع جو دوسر پرک صادراتی

فروش انواع جو دوسر پرک صادراتی در این وبسایت به صورت عمده و با توجه به نیاز صادراتی برای شما تجار عزیز فراهم است، این وبسایت محصولات خود را بدون واسطه از تولید کننده به دست مصرف کننده می‌رساند و دست عوامل واسطه را کوتاه می‌کند و به همین دلیل قیمتی مناسب و عالی برای صادرکنندگان محصول جو دوسر دارد. تولید جو دوسر پرک در ایران با توجه به شرایط جوی و منطقه ای خاص خود می باشد. کشت جو و انواع مربوط ان از اصفهان شروع شده است ،از این رو می توان اصفهان را مرکز تولیدی جو دوسر در ایران دانست.

فروش انواع جو دوسر پرک صادراتی

انواع دیگر جو دوسر پرک صادراتی

انواع دیگر جو دوسر پرک صادراتی انواع جو دوسر وجود دارد که شما عزیزان با ابتدا با این محصول تقریبا ناشناخته در ایران آشنا شوید جو دوسر پرک گیاهی است باریک و کشیده به صورت خوشه مانند است که در ایران در بسیاری از مناطق کشور کاشت و برداشت می‌شود و نسبت به‌ جو معمولی فواید بیشتری دارد و ظاهری متفاوت دارد که از تغییر ژنتیک این خانواده به وجود می آید و این محصول دارای ارزش غذایی بالایی میباشد.

معروف است از جو دوسر در صنعت استفاده می شود.میزان مصرف جودوسر نسبت به سایر غلات کمتر است ولی میزان صادرات آن از ایران به کشور های اروپایی مانند بلژیک و فرانسه بالاست و همچنین پی بردن به وجود فیبر بالا و ارزش غذایی بسیار زیادی که دارد، کاربرد آن در بین مردم بیشتر شده است. جو دوسر خواص شگفت انگیز بسیار زیادی دارد.

بذر جو دوسر پرک را در منطقه ای که برای کشت با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوای این گیاه که آب و هوایی گرم و مرطوب است مانند اصفهان در نظر گرفته ایم می کاریم و این کار به دست کشاورزان و متخصصان با تجربه سپرده می شود.بعد از رشد و برداشت کردن جو از ان در تولید صنایع ذکر شده مورد استفاده قرار می دهیم.

زمان برداشت جو دوسر پرک در ایران، هنگامی که دانه به رنگ سبز رنگ و کمی مایل به زرد رو می آورد و همچنین رطوبت و نمی به مقدار مورد نیاز برسد می باشد. در این زمان دانه ها بزرگ وچاق و آبدار می باشند. برای انبار کردن آن باید آن را خشک کرده و سپس انبار و ذخیره کنید. تولید جو دوسر بیشتر در مناطقی که از لحاظ آب و هوایی مناسب آن باشند انجام می شود. ولی جو را می توان در اکثر نقاط مانند یزد و اصفهان و مناطق کوهستانی کاشت و برداشت کرد.

فروشنده انواع جو دوسر پرک صادراتی

فروشنده انواع جو دوسر پرک صادراتی فروشنده جو دوسر در این وبسایت معتبر صورت میگیرد که همانطور که گفته شد دارای قیمتی مناسب و همچنین کیفیت بالا است، شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل تا مشاورین ما با شما تماس حاصل نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما