مراکز خرید جو دامی عمده

جو از غلات مفید و پرطرفدار است که در اکثر کشورهای جهان کشت و استفاده می شود. جو در کشور ما غالباً برای تغذیه دام و طیور استفاده میشود و به عنوان یک محصول پایه ای برای دام و طیور حساب میشود. این محصول از قدیم در کشور ما به عنوان غذای دام و طیور مورد استفاده بوده است. علت استفاده از جو برای این امر، یکی تامین انرژی ودیگری تامین پروتئین مورد نیاز است چرا که جو حدود ۱۱ درصد پروتئین خالص دارد. مشتریان برای خرید جو دامی عمده، می‌بایست به مراکز خرید و فروش جو دامی عمده مراجعه نمایند تا هم از تخفیف خرید عمده بهره مند شوند و هم از سایر مزایا که فروشندگان برای خریداران عمده ارائه می کنند، برخوردار باشند.

مراکز خرید جو دامی عمده

انواع مختلف جو دامی عمده

انواع مختلف جو دامی عمده انواع مختلف جو در بازار وجود دارد. هم جو داخلی و هم جو وارداتی در بازار وجود دارند و کیفیت آن ها بسته به خاکی که در آن کشت شده است و آب و هوای منطقه کشت و… با هم تفاوت دارند. از آنجا که جو حاوی ویتامین a و ویتامین d می باشد، و همچنین ۳۰ الی ۵۰ درصد جیره غذایی نشخوارکنندگان را شامل می شود، باعث می شود که رشد آنها سریع بوده و پروتئین شیر دام افزایش یابد. خاستگاه دقیق جو هنوز مشخص نیست ولی بسیاری از محققین آن را کوههای زاگرس در غرب ایران، آناتولی و فلسطین می دانند.

لازم به ذکر است که خوش خوراکی دام و زیاده روی در مصرف آن باعث نفخ می گردد که بایستی احتیاط شود. همچنین باید در نظر داشت برای جذب بهتر می توان جو را آسیاب کرد.پروتئین، برخی ویتامین ها، مواد معدنی و کلسیم موجود در جو برای دام بسیار مفید و به نوعی در رشد دام موثر است. سرعت تخمیر نشاسته در جو بسیار بالا بوده و باعث ترکیب همزمان نیتروژن و انرژی می‌شود و در نتیجه باعث جذب بهتر مواد مغذی ضدمیکروبی می گردد.

فروشنده انواع جو دامی عمده

فروشنده انواع جو دامی عمده در خرید جو برای دام و طیور باید توجه داشت که اولاً به صورت عمده خریداری گردد. علاوه بر این بایستی به کیفیت محصول دقت نمود. همچنین عواملی نظیر بسته‌بندی خوب، کرایه مناسب برای ارسال، تحویل به موقع محصول، قیمت مناسب و… در خرید جو برای دام بسیار مهم هستند. مجموعه ما فروشنده جو دامی در سطح کشور بوده و مشتریان عزیز برای خرید واطمینان خاطر میتوانند محصولی با کیفیت، با قیمتی مناسب، با ارسال رایگان و در اسرع وقت دریافت نمایند. همچنین مجموعه ما در زمینه صادرات این محصول به کشورهای دیگر نیز فعالیت دارد و آن را به کشورهای همجوار صادر می‌نماید.

3

  1. خرید عمده خودش به تنهای پر از سود هست چه برسه به این که شما تخفیف هم گذاشتید ممنون واقعا

  2. سلام وقت بخیر
    خرید سفارش عمده برای شهرستانها به چه صورت است و آیا ارزان تر است از سفارش آن به صورت حضوری؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما