پخش جو دوسر پرک وارداتی

جو دو سر پرک از سالم ترین غلات در جهان به شمار می آورد. برای تولید جو دوسر پرک،جو دوسر را با بخار آب می پزند و با غلطک های مخصوص آن را صاف می کنند. در این فرآیند پوسته سخت جو از آن جدا می شود. جو دوسرپرک ابتدا برای تغذیه دام استفاده می شد ولی به دلیل فواید زیاد آن ، در تهیه بسیاری از غذاها نیز استفاده می شود.

از خواص جو دو سر پرک به موار زیر می توان اشاره کرد:

جو دوسرپرک سرشار از آنتی اکسیدان است.یکی از انواع آنتی اکسیدان های مهم در این غله، آونانترامید است. این نوع آنتی اکسیدان سبب کاهش فشار خون می شود. به دلیل فیبر بسیار بالا به رفع یبوست کمک شایانی می کند. جو دوسر ،حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد. جو دوسر پرک با تاخیر هضم غذا درمعده،باعث احساس سیری در فرد می شود. به همین دلیل برای کاهش وزن بسیار موثر است.

این محصول با کمک به رفع خشکی و خارش پوست،برای درمان اگزما مفید است. با توجه به وجود فیبر محلول در آب موجود جو دوسر،در کاهش کلسترول بد خون موثر است.

به دلیل کربوهیدرات بسیار بالای آن، برای عضله سازی بسیار مفید می باشد. طبق مطالعات انجام شده،در کاهش ابتلای کودکان به آسم موثر است. به دلیل کیفیت بهتر جو دوسر پرک وارداتی، تقاضای این محصول بسیار زیاد است.

پخش جو دوسر پرک وارداتی

انواع گوناگون جو دوسر پرک وارداتی

انواع گوناگون جو دوسر پرک وارداتی جو دوسر معمولا از کشورهای منطقه وارد ایران می شود. این محصول به دلیل نیاز به رطوبت و آب زیاد،در کشورهای سردسیر و مرطوب بیش تر کشت می شود.علی رقم تفاوت کم جو های دوسر ایرانی،جو های دوسر خارجی تفاوت بسیاری با هم دارند. این تفاوت ها در شکل،اندازه و رنگ محصولات مشهود است. یکی از انواع این محصول جو دوسر پرک بدون پوست است. این نوع جودوسر پرک، به پخت طولانی تری نیاز دارد و معمولا از شب قبل در آب خیسانده می شود.

نوع دیگر آن،جوهای پوست دار هستند که برای پخت و تزئین شیرینی استفاده می شود.برای مصرف ابتدا پوست آن را جدا کرده و سپس استفاده می کنند. جو دوسر پرک فوری یکی از پرکاربردترین نوع این محصول می باشد.برای استفاده باید آن ها را به مدت 15 دقیقه پخت.این نوع از جو دوسر پرک، طعم شیرین دارد و برای وعده صبحانه مناسب است. جو دوسر روسیه و قزاقستان به دلیل کیفیت بیش تر،تقاضای بیش تری نیز در ایران دارند.

شرکت واردات جو دوسر پرک وارداتی

شرکت واردات جو دوسر پرک وارداتی شرکت بازرگانی دانی جو با هدف توجه به کیفیت و تقاضای مشتریان ، به فروش و صادرات انواع محصولات جو از قبیل سبوس جو،مالت جو،پودر جو،جو دوسر پرک و… می پردازد. این شرکت معتبر به واردات جو دوسر از کشورهای مختلف با توجه به تمام اصول بهداشتی پرداخته است. این شرکت جو دوسر را با توجه به کیفیت آن وارد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما